söndag 22 augusti 2010

Det är fint väder (och det är en jättepassande rubrik, inte)

Bara jag som tycker att det är mycket roligare att läsa bloggar med mycket bilder? Tror faktiskt inte att jag är ensam om det. Jag skulle vilja ha med minst en bild i varje inlägg, dock skulle alla bilder bli söndertjatade då. (; Men jag är verkligen dålig på det där med att lägga upp bilder känns det som och jag har blivit väldigt dålig på att ta nya bilder. Det blir inte bättre när man går i skolan till 10 i 4 varje dag (en dag jag vet att jag slutar tidigare och förhoppningsvis kanske en dag till, då slutar jag runt 3).

Imorgon är det i alla fall Erikträning och då har jag planerat att jag ska titta på den, det är mycket lärorikt att bara titta. Jag blev ju erbjuden att få vara med själv, men det känns inte som att jag vill skämma ut mig totalt. (a) Men kameran får nog följa med, titta och fota är en mycket bra kombination tycker jag. (;

Om någon undrar så har jag väldigt tråkigt, det är därför jag skriver ett tråkigt och onödigt inlägg .. Jag ska beställa hem nya bilder, problemet är att jag inte orkar redigera de jag ska ha hem! Jag tar tag i det en annan dag. (y) Jag har dessutom massor av idér på inlägg jag vill skriva, men jag kan inte formuleramig ..

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

1 kommentar:

  1. Din kamera ska definitivt följa med, tycker jag! :D

    SvaraRadera