söndag 1 augusti 2010

Jag tog visst sovmorgon idag, haha. (a) Sket i att ställa klockan igår (eller det var kanske i natt) för jag litade på att någon skulle väcka mig. (; Väcktes visserligen av ett sms vid 9, som tur var somnade jag om snabbt! Hann bara äta frukost innan det blev dax att gå upp till stallet och fdra lunch. (:

Det kändes meningslöst att gå hem för en timme, så jag och Johanna mockade först åt Miro och sedan åt ridskolehästarna, snällt va? (: Sen när de andra kom gick jag upp till Näs och hämtade Grace. Red nämligen ut på henne idag, vi var några fler än igår och Johanna följde även med på Miro. (: Allting fick bra, red lite länngre än igår + att vi travade mera. Fast konsthjulet va på på vägen tillbaka och det gillade inte hästarna .. Miro tvärvände och stack åt andra hållet! Annars var han snäll, lite pigg bara tror jag. (:

När vi var färdiga med borstning och allt var det bara att dra ut till Näs med hästen igen och sen in med alla andra hästar. Sen fastnade jag och Klara på trappen, vi pratade om lite allt möjligt. Det är ganska svårt att ta sig från stallet, faktiskt ..

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar