lördag 28 augusti 2010

Operation man!


Före <--> Efter

Dåliga jämförelsebild kanske, + att manen lagt sig fult på efterbilden .. Nu är manen jämntjock och lagom lång i alla fall! Det som Con Rise varit så vänlig och ''hjälpt'' mig att rycka lät jag vara som det är, det står lixom åt alla håll och kanter! När han kom hade han tjock man ner till också, dock låg det på fel sida .. Men nu är han nästan kal/stubbad och tunnhårig istället, då säger jag nog hellre att manen ligger på fel sida!

Om man bara kunde få den där manstumpen på rätt sida skulle det bli bra! ;D Hoppas den växer ut firt igen .. ! Pannluggen har blivit längre, det gillar jag. Tycker de ska ha lite längre pannlugg och gärna fluffig och tjock som Zanzibar har. (: Miros är varken fluffig eller tjock, man och svans är tjock men inte pannluggen .. Svansen är supertjock verkligen! Den kan växa med raketfart fart tycker jag, den är kort ..

Haha, det var lite man-, svans- och pannluggsdiskussion från mig!

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar