måndag 16 augusti 2010

Bilder (:

Nu kommer det lite bilder, fastnade lite fler pollar på bild också. (;


Här är nykomlingen, Matrix. (:

Robbie. (: Alltid lika nöjd med livet!

Miro med sin nyfunne vän, Love. (:





Och nu kommer det exriörbilder! Han fick ha sitt dressyrträns på sig. (:









Om någon frivillig person känner sig manad att ta operation-man, säg till mig!









Sen böt jag och Klara plats .. Jag älskar min Miro. ♥

Det var alla bilder för idag, måste bara säga att Miro har blivit mycket finare än när han kom! Magen är mycket mindre. (;

Ha det bäst,
Jennie ♥

3 kommentarer:

  1. Robbie min favvo (y)

    SvaraRadera
  2. sjuukt fina, som alltid ! (Y) <3

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för tipset!
    Det ska jag prova :)

    Vad många fina hästar!

    SvaraRadera