måndag 9 augusti 2010

Hejhoppsan! :D

Vi vaknade vid 11 idag och sen låg vi och glodde på massor av Ullared-avsnitt. ;p Vi åkte till stallet vid kvart över tre och då började det såklart att spöregna ... Men vi tog med oss Debbie in i stallet. Sarah kom också, då spöregnade det verkligen ute! När det avtagit lite hämtade vi in Usha. Felicia och Sarah borstade och så medan jag var sällskap. :p

När de var färdiga gick de ut på banan och jag och kameran placerade oss i hinderförådet. :p Det regnade forfarande lite .. Efter en stund fick jag rida på Usha, hon var typ asbred! :o Haha, jag skrittade och travade i alla fall runt lite granna på henne. :p Sen tyckte Felicia att vi skulle byta så då fick jag rida Debbie. Hon var assmal jämfört med Usha! Hon var snäll i alla fall. :D Vi travade runt och galopperade lite också, även om det inte alls kändes som galopp. ;p

Felicia och Sarah ska förövrigt sno min ridförmåga, min kamera och mitt objhektiv inatt, så jag vaknar upp fattig imorgon!

Nu redigerar Felicia bilder från idag och samtidigt som vi sjunger allsång på Amy Diamonds låtar!!! (a)

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

1 kommentar: