tisdag 24 augusti 2010

Regn ..

Usch och fy på regn, blä! Cyklade till skolan i spöregn och var totalt dyngsur när jag kom fram. Hade idrott som andra lektion, det var bara att traska till Skönvik i det fortfarande väldigt fina vädret .. Som tur var flyttades konditionstestet fram en vecka! Men dock var det ju bara att gå tillbaka till skolan i spöregnet. Hade precis torkat när jag skulle cykla hem, i regnet.

Nu ska jag äta och sen ska jag upp till stallet, mocka åt Miro som redan är inne. Såg att de tog in honom när jag cyklade förbi, skönt för då hinner han torka. Måste på nått sätt ge honom em maten innan alla andra (utan att de blir för arga) för annars hinner han inte äta innan vi ska iväg. Har sagt ifrån mig lektionen idag och rider igen en annan dag istället, idag åker vi upp Sveden och provar sadlar! :D

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar