söndag 29 augusti 2010

Regional storhästdressyr

Har varit i stallet och sprungit med protokoll idag också, Ylva ville byta pass med mig och jag tackade inte nej till en lite längre sovmorgon. (; Varit målnigt och kyligt ute idag, dessutom regnat en liten stund! Att springa med protokoll är inte så skoj och den dommaren jag skulle hämta oss var jätteseg med att skriva .. När jag kom höll de oftast på att skriva koffiensen (stavas?)! Och då väntade jag en stund oftast också ..

Har inte fotat någonting idag, det blir ganska långtråkigt att fota dressyr efter en stund. Mycket mer intressant och lärorikt att titta. (:

Det är redan mockat åt Miro, men ska dit igen senare. Johanan ska rida och vi har kvällen idag. Nu ska jag ta fram acetonflaskan och tvätta bort nagellcket på min mobil, jag ska göra om min dekoration har jag tänkt, hihi. ^^,

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar