lördag 28 augusti 2010

Lång dag!

Känns konstig när man går upp tidigare en lördag än vad man gör till vardags när man ska tills skolan .. Vi morgon fodrade vid halv 8 och efter det vägde vi upp morgon höet. Åt frukost i väntan på att de skulle äta upp + till Pernilla kom och berättade vart alla skulle stå. Miro tyckte det var jättekonstigt när han inte fick stå i sin hage!

Vid 10 började tävlingarna, tittade och fotade första klassen (LA:1), tog en macke i pausen och sen sprang jag med protokoll. Fotade ibland mellan gångerna. När klass 2 (Lagtävlan för ponnyallsvenskan) var slut fodrade jag och Klara (mamma och pappa) lunch. Sedan var det bara tillbaka och springa med protokoll igen. Vi hade dock ganska kul mellan gångerna, Johanna ritade bla fina gubbar. (x Efter sista klassen (LA:4) var det dax att ta in alla djuren.

Sedan borstade jag av Miro + att jag var duktig och tog tag i hans man! Ryckte först ur den så den blev mer jämntjock och sedan tog jag saxen och klippte. Resultatet blev helt okej i alla fall. Jag och Klara tvättade våra ''fluffar'' med gulsopa och vatten. Vi får se hur de ser ut när de torkat, förhoppningsvis är de rena i alla fall! (;

Lite bilder kommer sen.

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar