torsdag 19 augusti 2010

Dagen

Jag överlevde första riktiga skoldagen! En sak är bra, och det är att våran sista NO på onsdagar är flyttad så vi får sluta 45 min tidigare. (: Idrotten blev inställd, det gillas! Annars hände det inte så mycket speciellt, var upp i gamla längan och gud vad annorlunda det var! Tänk om det kunde få vara så fint i resten av skolan också? Mitt gamla hemklasrum var verkligen inte sig likt, det var två rum i ett typ, kändes som man gick in i en lägenhet lite grann. Resten av längan är tom eftersom alla slåp är borta ..

Har varit till stallet en sväng. Hästarna hade bråkat i hagen idag också .. Miro förstår inte att man ska vara en snäll ponny! Han har börjat bli grinig på Love också i boxen .. Hoppas han ger sig snart. Annars gjorde jag inte mycket där, tänkte städa i sadelkammaren men jag la ner den planen pga vissa anledningar.

Dressyrsadeljakten är i full gång, dock går det inget vidare .. De på Österbo Hästgård r i Tyskland och kommer hem nästa vecka och han i Leksand hade inget under 17 tum hemma. Pappa ska in på Aubiose imorgon bara för att se vad de har. Den som söker den finner ..

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar