onsdag 18 augusti 2010

Stallet

Seriöst, det är höst nu! ): Det bara regnar och regnar .. Miro var dyngsur och hade lera överallt så jag var ganska glad att Johanna skulle rida idag. (; Jag har faktiskt bara gått runt och inte gjort någonting, kollar när Klara fixat Gerdas man och ja .. Borstade i alla fall Mary en bra stund, hon var så lerig, mest under magen. Inte för hon blev vit, men renare vart hon. Hon är så söt, en liten bponny bland alla stora hästar (+Miro och Goldie då, men de är ju typ 2dm större i alla fall) i en stor storhäst box. :D Kommit till himlariket måste hon verkligen gjort, speciellt första dygnet. (; Då gick hon runt och städade upp allt hö Miro daragit runt. Sen kan man ju inte låta bli att ge henne liiite godis när Miro får. (:

Imorgon är det skola igen, till 10 i 4! Vet inte riktigt vad vi har för lektioner, men tror vi hade NO, slöjd och idrott vad jag kommer ihåg? På slöjden måste jag fortsätta med min förbannade tröja, jag kommer nog seriöst aldrig använda den. (a) Men, men .. Uppdateringen kommer nog bli sämre och sämre, man hinner inte så mycket när man slutar 10 i 4 och har en häst att ta hand om!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar