tisdag 10 augusti 2010

En rubrik och jag kommer ihåg att skriva den ..

Idag på fm var vi till stallet, tog in Debbie och Felicia borstade och sadlade. Sen gick vi genom skogen och kom till ett fält, haha. :p Felicia red lite först och jag fotade, med min D100 för Felicia tyckte det. Det gick som det gick, allt måste stämma för att det ska bli bra .. Sen böt vi och då kom även grisen, jag var livrädd att jag skulle rida över den eller nått! Det gick bra att rida i alla fall, idag var jag lite mer med i galoppen också. ;p

Sen släppte vi ut Debbie och åkte hem och böt om. Sen förbi stallet och hämta upp Calinne och sedan till Maddes och Hööks. PÅ Maddes tänkte jag köpa en pullarnosgrimma, men det blev inte så. På Hööks köpte jag det rosa ponny-allroundschabarket, ett rött schabark, rosa gummivävtyglar och hästgodis, fick två till stämplar och 75:- rabatt, haha. :p Miro kommer i alla fall bli sötast i det rosa schabarket. <3 Vi fick för övrigt paketet från Hööks, det lila stjärnregntäcket kunde han ha med fleecetäcket var för litet i bogen .. ;/ Så det och grimman skickar vi tillbaka.

På kvällen åkte vi till stallet igen och gjorde lite allt möjligt.

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar