lördag 31 juli 2010

Här kommer det bilder från när jag red idag. (: Vi körde förövrigt på marinblått, även om det ser mer svart ut .. Blåttpärlpannband, marinblått schabrak med brun pasboal och marinblå linor fram + benskyddd bak. (; Intresseklbben sprängs av överbelastning! Mina händer/armbågar/skänklar är inte de bästa här och var, jo det vet jag ..
Att göra skrittskänkelvikning på en trippande ponny vart inte speciellt vackert ..
Ibland finns det faktiskt monster i det där hörnet, fråga Zanxibar!
Tränade lita halter, kollar i spegeln hur han står, haha. (;
Det där ska föreställa en öppna tror jag?

Tungan!För att jag älskar dig mest i världen. ♥
Alla bilder är fotade av Moa. Tack så mycket! (:♥

Ha det bäst,
Jennie ♥

2 kommentarer:

  1. Åh vad han ser härlig ut att rida! man blir ju itne alls avundsjuk...

    SvaraRadera