fredag 1 oktober 2010

Bilder!

Här kommer lite bilder som Johanna fotade, hon tog typ 300 bilder men jag valde bort många .. De är svårt att få de bra i steget och dessutom sitter jag som en kratta! Har inte lärt mig att sitta i dressyrsadeln än eller, haha.

Sen bara för jag var väldigt seriös kan vi köra en liten wb dressyrmupparna lista!
*Hjälm - Gatehouse Hickstead
*Ljusblå topp med krage - Gina Tricot
*Marinblå cardigan - H&M
*Handskar –-Roeckl Vesta
*Träns - Ullared med fejkswarowski, mina älskade tyglar som jag köpt på superrean på Aubiose förut!
*Ridbyxor -  Denim CRW® (knäförstärkt)
*Sadel - Dominus
*Schabrak – Globus
*Sadelgjord - Jacson
*Ridskor+chaps – Dublin + Monutain Horse
*Stigbyglar - Royal Steel
*Benlindor - Märkeslösa 50/50

Och jag förstår att intresseklubben antecknar! Sadelgjorden är för lång puls att stropparna slår honom på benet och då blir han irriterad, därför är de upplindade. Och Johanna satt på bettet och tränsade, vet inte riktigt vad hon lyckas med men man måste tydligen alltid vara med för att det ska bli rätt. (; Upptäckte hur det satt efter ridningen ..
















Eftersom jag redan var huvudlös beskärde jag bort mig ännumer.



Tycker den här bilden var lite söt, han skulle haft öronen framåt bara!


Miro, min Miro. ♥

Nej, jag red inte bara åt ena varvet men de bilderna blev bäst!

Ha det bäst,
Jennie ♥

2 kommentarer: