söndag 31 oktober 2010

God förddag!

Det blev visst lite senare än tänkt igår kväll, men tiden går fort när man har roligt! Tror jag slog av datan strax innan 2, hoppsan! Och inge kunde jag sova efter det heller, strax efter 3 tittade jag på klockan sista gången. Men det var skönt att det var dax att vrida tillbaka klockan, när jag vaknade vid 11 var ju klockan lixom 10 egentligen!

Var till mormor en sväng på fm, jag behövde lite experthjälp med min stickning! Passade på att betälla mössor till Sandra och Klara av henne också, + att vi pratade lite om mössorna som US ska sälja på julmarknaden. Dock är inte jag hemma då, jag är i Globen men det gör mig faktiskt ingenting. (a) Men det är allt bra mysigt att stå där på julmarknaden också. Min lilla kusin Elias var också där, så det blev en del bus med honom också!

Vid halv 5 tiden ska jag upp till stallet har jag tänkt, ska borsta Miro och även fota ett träns om ska säljas. Miro har en välförtjänt vilodag idag, men för det måste man ju mocka, borsta och allt sånt där.

Ha det bäst,
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar