lördag 16 oktober 2010

Gårdagen!


Glömde skriva igår när jag gjorde min snabb update att årets första snöflingor föll när jag satt i skolan, fler fick jag se när jag körde ut kärran på kvällen .. Snartär det snö, kallt och mörkt, hmh!

Gårdagens kväll var lyckad! Tacos till 9 avsnitt av Madagaskar pingvinerna och sedan lappleken och en bokstavslek, ingen aning vad den heter med skoj är den i alla fall. Lappleken vann mitt lag 2ggr tror jag och på bokstavsleken kom jag tvåa 2ggr och vann 1 gång. Vid halv 12 tiden tror jag det var slog vi på filmen ''Klara'', en stor besvikelse säger jag som läst alla böcker som liten. Ingenting stämmer, förutom att hon heter Klara och hästen Star ungefär ..

Sovit till och från hela natten, man sover inte speciellt bra på en madrass .. Från klockan 6 och framåt hade jag så ont i axlarna att jag inte visst hur jag skulle ligga för att det skulle jaga minst ont.



Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar