torsdag 7 oktober 2010

Torsdag!

Idag har det inte hänt speciellt mycket faktiskt .. Jag har varit i skolan och en vända till stallet och tittat när Johanna hoppade med Miro. Det gick bra för dom, jag filmade även lite granna. När hon ridit klart pussade och klappade jag lite granna på Miro innan jag begav mig hemåt till min engelska redovisning som ska göras imorgon. Sitter med den nu också, tog en paus för atta skriva lite tyska så nu blandar jag in tyska i engelskan .. Idag har vi först engelska och sen tyska, gissa om man blandar ihop det? Lika imorgon också ..

Men men, igår glömde jag kanske nämna att Miro fick nya skor. Han fick även brodd fram, intresseklubben antecknar? Imorgon ska nog jag och Klara ta en tur till Djupdalarna, häärligt!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar