fredag 1 oktober 2010

Dagen!

Skolan först var inte speciellt intressant, men vi fick kladdkaka och grädde i matsalen idag, haha! :D

Hem och böt om och sedan gick jag till stallet och mockade åt Miro och efter det mockade jag åt Pelle. Hämtade ut sadeln från kontoret och de andra gerjorna från sadelkammaren. Sedan började jag borsta och göra iordning Miro för ridning. Tänkte rida en liten kort vända, men den blev mycket längre än jag tänkt mig .. De höll på och hoppa samtidigt som jag red, så blir jag jätteokoncenterad och kollar hela tiden koll på att jag inte ska vara ivägen och sen blir det pannkaka av allting! Fick en hyfsat bra känsla till och från i alla fall, på slutet vart han trött och tappade framåt bjudningen lite granna men annars var det kanske bra. Imorgon taggar vi dressyrträning för Cissi, det ska bli riktigt skoj!
Miro kör taktiksnack med Cissi innan förra träningen. (;

Fick jävligt ont i magen när jag red, vet inte vad det beror på men det bidrog även det till okoncentration .. Trodde fan jag skulle spy när jag höll på och ta av alla grejor! Så det fick bli en liten snabbavborstning för mer orkade inte, var tvungen att spara lite kraft till att fixa med ett sår som han lyckas få på en bakbenet.

Sedan satt jag i sadelkammaren och kollade när Klara och Sandra smorde, och magen släppte lite i alla fall. Hjälpte Klara att fetta in lite grejor också. Annars har det inte hänt så där supermycket.

Nu redigerar jag bilder från idag, håll utkik! (;

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar