lördag 16 oktober 2010

Hihi ..

Pullartränset på bilden är jag mer eller mindre kär i .. Jag vill ha ett pullarträns! Inte för jag vet varför, jag hoppar ju typ aldrig .. Men det är grymt snyggt och jag kan ju trava bommar med det. (a) Förbygeln är snygg den med, den matchar ju lixom .. Men den kan jag inte komma på en anledning till att köpa, för att den är snygg är nog ingen bra, tyvärr. Tyglarna matchar dom med, man får med vävribbtyglar till tränset, med sömmar och sånt på. Men jag gillar lädertyglar jag. (Klicka för större bild!) Och kan tillägga att jag fick göra om alla delar till svartvitt, eftersom bara det bruna fanns på hemsidan, och jag vill ju ha svart! Fast egentligen är det nog snyggare i brunt?

Tränset är i alla fall något jag ska ha, det har lixom det jag vill ha. Sömmarna gör att det inte ser tråkigt ut, men det är ändå inte överdrivet. Nackstycke med nosgrimman över, Jennie gillar! Finns det något minus lixom?

Ett silvrigt swarowski vill jag också ha, det kan man använda på pullartränset och dessutom kan man ha det i dressyren, smart!

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar