onsdag 13 oktober 2010

Min fina ponny!

Idag fick jag gå tidigare från skolan, för jag skulle till sjukgymnasten. Jag ska få hjälp att stärka min rygg, framför allt så att jag blir lika stark i båda sidorna. Jag är väldigt ojämn och det märks tydligt när jag rider, högersidan tar lixom över och i vänster sidan blir jag väldigt fast. Min kropp hamnar snett till vänster eftersom den sidan inte är stark nog.

Nu ska jag plugga lite och sedan blir det stallet. Idag ska vi betala dressyrsadeln och Sanna kommer och ska rida Miro. Det blir bra det, hon ska hoppa lite också och det kommer han nog gilla!

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna!



Trött ponny efter träning!




Efter ridpass i ridhuset.




På tur med Klara och Gerda!

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar