lördag 9 oktober 2010

Ny design!

Nu är designen färdig! Jag är faktiskt ganska nöjd med den, gillar färgkombinationen ljusrosa och ljusgrå. Och det är helt otroligt, ingenting har krånglat! Det är nog första gången det händer när jag gjort om designen i en blogg. Det är svårt att göra en bra header, speciellt när man har för många bilder som man vill ha med.

Men ett stort + på bloggers designsystem, riktigt praktiskt tycker jag!

Imorgon blir det först en liten tur med Klara och Gerda, vi ska skritta lite så vi får se om jag är lat och åker häst eller hurtig och går. Sedan bär det av till Avesta för att kolla på andra omgången i ponnyallsvenskan. Vi har fullt lag även om vi är två ryttare som inte får starta pga smittan, så jag ska dit och hejja och fota dom. Hejja Säterbygden!

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar: