onsdag 27 oktober 2010

Nya saker från Hööks!


Jag bara gillar det schabraket! Synd att det inte är dressyr .. Lindorna är svarta har jag kommit fram till, så nu vill jag ha dom + att jag vil att det där blå dressyrschabraket ska komma ut i butik!

Jag gillar kombinationen av färger! Synd att det var hals på täcket, annars hade jag lugnt köpt det! Och givetvis med den matchande grimman.

Samma här, stort gilla! JAg har ju dock svart sadel och träns så då passar det inte så bra .. Men hade jag brun hoppsadel skulle jag lugnt kunna köra på detta!
Fin och diskret väska, med fina färger! Jag ska ju ändå ha en sån så varför inte köpa den och få lite nya borstar på köpet? Är de inge bra kan  man ju alltid byta ut mot mina gamla.



Brunt och organe, riktigt snyggt!

Bara lite sådär uppdate, måste nog säga att jag gillar färgkombinationerna på de nya grejorna!

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar:

  1. Amanda (baraponny)27 oktober 2010 kl. 23:31

    Njaaa, gillar inte brunt och orange tillsammans. Förut vann jag matchande vinsttäcke, lindor och grimma som var orange-brunt.. :o Som tur va fick man ett påskägg med godis också :D

    SvaraRadera