onsdag 20 oktober 2010

Mitt schema!


(Klicka för större och tydligare bild!)
Här har ni en av anledningarna till dålig uppdatering i veckorna .. Jag slutar 10 i 4 varje dag, utom onsdagar då jag slutar 5 över 3. Varannan tisdag slutar jag tidigt, kvart i 3. Mellan skola och stall åker jag oftast bara hem och äter och byter om, sedan på kvällen gör jag läxor och sådant. Jag är glad åt att de pratar om schema ändring till våren, någon dag kommer bli kortare har de i stortsätt lovar i alla fall. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Schemat har blivit sämre, men någonting som blivit otroligt mycket bättre är maten! Förut fanns det en rätt, oftast gick det väl att äta men det såg oftast inget vidare ut. Nu finns det en vanlig maträtt, ett vegetariskt alternativ och soppa, varje dag. Det brukar finnas rester ibland också. Mjukt bröd finns i stortsätt varje dag och då är det inte vanlig limpa tex utan mer matigt och hembakat bröd. Jag var väldigt skeptiskt till ''Stjärnrestaurang 2010'' först, men jag tror faktiskt det kommer bli så! Vi får även efterrätt en fredag varje månad, det gillas.

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar