måndag 4 oktober 2010

Fanfanfan!

För det första är inte blogger på humör, har försökt att ladda in bilder i ett inlägg ungefär 20ggr nu!

Men till det största FAN, jag får inte starta i helgen .. Jag har legat lågt med det och inte nämnt det innan, men ridskolestallet har varit stängt i en vecka pga en smitta. Nu har det spridit sig vidare till privatstallet så idag stängdes även det! Tråkigt men sant, jag är i alla fall struken från helgens tävlingar. Premilinära startlistor kom upp idag (försöka ladda upp dem, dock utan resultat) och det vara bara vääldigt lång vänte tid mellan klasserna eftersom LC:1an ligger först på dagen och LB:1an sist med LA:1 mellan. Men vi åker nog dit och hejjar på laget i alla fall!

En bra sak är att vi ska köpa dressyrsadeln, wiiihooo! :D Nu ska jag bara lära mig att rida i den, haha.

Ha det bäst,
Jennie ♥

(Någon mer än jag som har problem med blogger?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar