söndag 17 oktober 2010

Tidig kväll idag, tror jag ..

Hela dagen har varit slapp och jag har i stort sätt inte gjort någonting sedan jag kom hem. Just nu sitter jag i sängen med lilla datan i knäet och sover nästan, vid 5 tiden höll jag nästan på att somna, illa! Funderar på att kolla på något program och sedan sova .. Väntar på att resultaten från idag kommer upp också, vill veta hur det gick för Säter.

På onsdag ska jag och mamma till City Gross, vi ska kolla på täcken till Miro. Visserligen får han inte använda täcke nu pga smittan. Jag ska kolla på lite saker själv också, dressyrschabrak tex. Ska ha ett par bakskydd också, har ett par framskydd därifrån så vill ha ett par till bak också, sist jag var där fanns bara storlek full och så stor är inte Miro.

Nu kollar jag Hööks hemsida, ska nog beställadressyrgjord därifrån i veckan och jag har hittat ett par linodr jag vill ha också. Finns så mycket man vill ha!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar