måndag 18 oktober 2010

Faktiskt inte rosa ..

Har setat och klickat runt lite på Hööks hemsida och har faktiskt hittat en liten enkel träningsoutfit som jag gillar. Jag hoppas att ni fattar min rubrik ..
*Dressyrschabrak Showmaster® Square - (199:-) 179:-
*Fleecebandage Showmaster® - 149:-

Jag tycker den är enkel, men ändå snygg! Schabraket (finns bara bilder på allroundschabraket på hemsidan, måste blivit något fel) är stilrent, ljusblått med vit och svart kant. Gillar de små rutorna och att det är bra skuret fram, Miro är ju så pass rund att farmvalvet på sadeln ligger högt över manken (mycket till manke finns inte på honom) och förhoppningsvis kanske det gör att det inte ligger så trångt. Dock minus på den vita insidan! Men jag tycker det är lite lagom mycket färg.

De svarta benlindorna passar till yttersta kanten, det blå gör att det passar hela schabraket. Fint är dessutom att det är en vit kant på båda. Dock kommer jag nog behöva kort av dem till Miros korta ponnyben, men det är smällar man får ta.

Åsikter!?

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar: