tisdag 5 oktober 2010

Dagen!

Jag vet att alla bara älskar mina väl genomtänkta rubriker! Men jag kommer i alla fall ihåg att skriva en, ni vet på blogger är det inget krav på rubrik.

Idag hade vi teori på ridningen, vi fick tillbaka våra prov från MIII som vi gjorde i våras. Jag hade 36/40, jag är inte så bra på hästens delar och sen vet jag inte hur jag tänkt med tecknen på ett ställe! Men i alla fall, sedan kollade vi på utvecklingsstegn för hoppningen. Vi skulle hitta på en övning för varje moment på tre olika nivåer i grupper, på slutet fick vi berätta vad vi kommit fram till.

Efter teorin kollade jag lite när Johanna tränade bommar för Sanna, det gick bra för dom. Sedan cyklade jag hem. Mamma har kommit hem med lite hästgrejor från Ullared, bilder och mer vad det är kommer imorgon.

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar