onsdag 20 oktober 2010

Jag vill ha en isbjörnsbäbis!

Jaa, dom är så grymt söta! Vi hade vikarie på no idag också, vad livet på Antarktis (eller nått i den stilen?) och el har gemensamt var det ingen som visste men vi fick i alla fall se en dokumentärfilm om Antarktis. Var massor av söta små djur med och vi fick sluta tidigare. Imorgon skulle vi fortsätta titta på samma film ..

Hemma tidigare, det gillas! Åt lite macka och the, jag har kommit på att jag är the beroende eller nått? Jag dricker minst en kopp om dagen nuförtiden, haha! Sedan gjorde jag rent åt de små kaninerna.

Och jag komm på att jag glömde en blogg igår! www.stallviggeby.blogg.se - Felicia Johansson, Emelie Emelie Källman och Amelie Nevelius, följ tre vänner i deras stalliv. Uppdateringen är om allt och inget, men det mesta har med hästar att göra. Värd att läsa enligt mig.

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar