onsdag 20 oktober 2010

Shoppingvända!

Nu på kvällen har jag och mamma varit på en shoppingrunda! Första stoppet blev Borlänge och Kupolen, där köpte jag ett par jeans från Only. Det är ungefär samma som jag redan har, men en nyare modell. Världens skönaste jeans, dock fanns det ett par i min storlek och såklart var det en lite fläck på dem .. Men vi ska prova få bort den och går inte det lämnar jag tillbaka dem. På JC köpte jag ett vanligt cerist linne och en tröja med trekvartsärm eller vad man ska säga, ceris den med. Försökte leta bilder men eftersom det inte gick att kopiera vart det jobbigt. (a) På Gina Tricot hittade jag en vanlig svart cardigan med knappar, köpte den också.

For sedan vidare till Falun och City Gross, jag gick bara på hästavdelningen. Påvägen dit passerade jag hårfärgen så det blev en toning för att ta bort mitt guldaktiga hår.

På hästavdelninge köpte jag det här:

Svarta kotskydd, har framskydden redan.

Bridongbett, fanns inga vanliga tränsbett i rätt storlek så jag köpte det istället. Det utfyller ju lixom samma funktion så same shit. Att det dessutom var 100:- billigare än ett vanligt är ju en annan femma. (a)

Och mamma köpte det här till Miro:

Fleecefodrat regntäcke med halvhals. Letade inte efter ett med halvhals, men det var det det enda som fanns.


Nackludd (på bilden nosludd), utan kardborre.


Grimma.


Grimskaft till transporten.

Var tvungen att ha en ny grimma, eftersom den han har nu måste saneras och så. Tror dessutom inte att det går att tvätta den i 60grader .. Vi får se vad vi gör med den. Det fanns verkligen inga fina grimmor, hittade en snygg lila som kulle kunna matcha hans stjärntäcke, men det var jättefult mönster på nosen .. Nu får han ha en vanlig, enkel svart tills vidare. Jag ska köpa en Bucas när jag hittar en snygg!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

(Jag ursäktar de sora mellanrummen mellan vissa bilder, men de var massa vitt runt om när jag kopierade ..)

1 kommentar:

  1. Halvhals är super bra! Det regnar eller rinner int in massor av blött då :)

    SvaraRadera