tisdag 27 juli 2010

Alla svarar! (;

Vad tror Du? -Alla svarar!
-Om några dagar gör jag den här listan och berättar vad Jag tycker är rätt! :D

1. Jag tror att hästen är:

a: Lättriden
b: Svårriden
(glöm inte att nämna orsak)

2. Jag tror hästen är:
a: Seg
b: Normal
c: Pigg/Het

3. Jag tror hästen är:
a: Läromästare och kanske ridskoleponny
b: En ponny som dom flesta kan rida
c: Pigg och framåt men gör ingenting
d: Het och stark och kan hitta på bus

4. Jag tror hästen kan:
a: Bli en bra läromästare åt någon
b: Bli en elitponny i en diciplin
c: Bli en elitponny i flera dicipliner
d: Bli en fin ridskolehäst

5. Jag skulle:
a: Vilja ha hästen
b: inte vilja ha hästen
c: skulle tänka mig ha den om jag fick den

6. Jag tror:
a: Hästen skulle ha det bättre hos någon annan
b: Ägaren tar hand om sin häst mycket bra
c: Tar hand om sin häst men kan göra det bättre
d: Hade det minst lika bra hos förra ägaren

2 kommentarer:

  1. 1 - A . asså det låter typ som något negativt, att du rider dåligt eller något, men menar INTE så. Jag ahr bara haft lättridna hästar, så inget fel med det ;)

    2 - A/B.. hum, även det lät negativt. haha

    3 - B . alla kan rida en häst, sen om dom rider den bra är en annan sak ;)

    4 - A/B/C/D haha. nejmen vetinte. A & D absolut iaf, det andra kommer säkert också ;D

    5 - B . haha vill inte ha en till häst, speciellt inte en ponny (a) men annars kanske ;D

    6 - BBBBBBBBB :D

    SvaraRadera
  2. 1: a
    2. b
    3. c
    4. c
    5. b, han är inte riktit min typ sen kan jag inte rida d-ponny xD
    6. b :):):)

    SvaraRadera