lördag 10 juli 2010

Hoppbilder (:

Här kommer bilderna från hoppningen idag. (: Vill bara påpeka att jag vet att det inte ser så vackert ut när vi hoppar, men det ändå jag jobbade med var att vara juk och följsam över hindren. Hände någon gång att jag inte alls var med och sådär. ;pJohanna red Blacky samtidigt. (:Igronera min blick, men kollade om han slagit om eller inte. (;Av någon anledning har den här bilden hamnat för högt upp, och går inte att flytta .. Vårat första språng på ett riktigt hinder .. (a)Sen körde vi typ lite wb travar style också, men det var mitt fel ..
(Bilden hade noll skärpa, men ändå ..)
Miro; Galopp galopp galopp, hopp!
Jennie; Nej, nej, vänta på mig också!
Jo, såhär såg det ut några gånger .. Noll skärpa här med!Avtravning, här erbjuder jag honom handen.Har man varit duktig får man klapp. (':Och kram. :DKlia panna, det gillar ponny. (;Liten plutt. :D
----------------------
Mål hoppning;
Julklappshoppning 2010 60cm
Lokal LD innan ponnytiden är slut
Det ska vi väl fixa? :D

Ha det bäst,
Jennie (kan inte göra hjärta ..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar