torsdag 29 juli 2010

Var upp til Näs och hämtade Helios och Klara hämtade svartis. Fotade när Johanna red dressyr på Blacky, några bilder kommer kanske senare. (: Direkt efter fotade jag Klara och Svartis, dock flyttade jag mig från läktaren och ner i ridhuset då. (; Upp med Helios och Svartis och sen åkte jag och Klara och åt lunch. (y)

Tillbaka till stallet och hjälpte Johanna att fixa iordning Miro. Det regnade så de skulle hoppa inne, det var tur det, för Tobbe kommer inte förren imorgon. Det gick bra tycker jag, han höll sig faktiskt lugn! Trodde faktiskt han skulle vara helt övertaggad, man kan ju inte påstå att vi hoppat mycket och ordentligt med honom .. Och för en gång skull stod jag inte och var livrädd för att det gick för fort. (a) Jag filmade när hon hoppade så film kommer senare! :D Efteråt tog jag hand om Miro, Johanna byggde bort och så. ;p Sen fick han flytta till sin egen box, han har bott i Zanzibars eftersom de har skurat lilla stallet. Han tycke den boxen var liten, tur han hade lilla Blacky som sällskap brevid. :D

Sen har jag setat i ridhuset och kollat när barnen körde norskfylla, det är ganska skoj att se de vingla runt och snybbla över block och flyga överallt och ingenstan! (;
Och föresten, det var någon som ringt till Pernilla som sålde ut dressyrsadlar för halva priset! Så på nått sätt ska vi kolla och se vad de är för några och om de passar Miro. (: Framtiden får väl utvisa .. (:

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar