lördag 17 juli 2010

Tävlingssätt, dressyr

Jag tycker det är tråkigt att ha ett helt vitt tävlingssätt i dressyr, man vill ju lixom ha in lite färg i det, eller hur? Eftersom jag gillar rosa vill jag såklart ha in rosa i mitt tävlingssätt, i en lagom mängd som gör att det fortfarande är diskret. Har klippt och klistrat (och målat ..) och såhär blev resultatet:
Ett par vita rosabandet handskar (hittade ingen bild), ett rosa swarowski pannband (dock ett strass på bilden, men tror jag vill ha med endast 2 rader?), ett vitt Mias schbark med rosa paspoal + brodyr (erkänn vackert målat?) och en rosa tävlingsskjorta. (:

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar:

  1. Kalas fint! :D

    ett litet tips på ridbyxor som skulle passa fint... Vita med rosa pipning! ;D
    http://equalityline.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

    SvaraRadera