lördag 17 juli 2010

Inlägg 40 (;

Idag visste vi inte riktigt vad vi skulle göra för någonting, så vi åkte först till Kupolen. Tråkig, tråkigt, enlig mig. (; Sen åt vi på MAX innan vi for till City Gross. (y) Jag gick bara på hästavdelningen, haha! Men tycker det är sjukt störande att det flesta saker saknar prislapp på produkten, ibland kan det stå på hyllan i alla fall. Blev lite saker, vad får ni se bilder på sen. (:

När jag kom hem blev det stallet direkt, städade först lite bland våra grejor i sadelkammaren. Inte så jättelätt att hålla reda på allting, ska bli skönt när vi får en egen garderob där inne, nu ligger det i IKEA kasse (blir väldigt runtslängt i den) och sen har jag lite i Klaras skåp eftersom Gerda är på bete. Borstade på Miro och provade grejer, allting passade. (: Vi var ut en sväng, så förbannat varmt inne i stallet eftersom ventilationerna inte fungerar som de ska .. Och dörren hade varit stängd mot mot fodergrejerna, brukar itta grimskaft som stop istället för att det ska bli bättre luft. Han fick äta lite gräs och då blev han glad. (: Jag mockade när jag kom in, Miro fick stå i boxen brevid. Sedan hemfärd. ^^,

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar