måndag 12 juli 2010

BILDER! :D

Glömde säga att jag duschade av Miro idag efter ridningen, det är så hemskt varmt ute och i lilla stallet också .. Så imorgon blir det tidigt upp för att spraya ponny med flugmedel och sedan ska jag hjälpa till att fixa i stallet. (; Vet inte riktigt vad jag ska göra, ta bort stallgången kanske? Aja, värt det i alla fall för jag ska få hjälpa till att rida igång ridskolepollar! :D

Bilderna är kanske inte bäst, men första gången mamma fota i ridhuset. (;

Jennie; Åhh, hej lilla bäbisbus ponnyn. Gud så liten du är! Men det ska nog gå bra. (:
Blacky; Vafan, inte du igen. ><
Tecknen, erkänn att de liknar varandra!Vill inte ponnyn se glad ut får man hjälpa till. (;Puss på liten! ;*Hihi! (':
----------------------
Ha det bäst,
Jennie ♥

3 kommentarer:

  1. Hej, jag bevakar dig på bdb, men kollar in på din blogg lite då och då. den är jätte fin ;D
    Hur är Miro att rida? Är han mjuk och så? Är han mycket pigg? Ja.., hur är han? ^^

    SvaraRadera
  2. glömde säga , ni är fina tsm :D

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är visst lite seg, tydligen vet man inte NÄR man får kommentarer ..
    Tacktack. :D
    Miro är en välriden ponny, som kräver en ryttare med mjuk hand. Pigg och slö, det kommer och går i perioder verkar det som. (; Ibland är han verkligen superhettsig, som vid hoppningen. Då bjuder han allt han kan och kan bli lite stark emellanår. I dressyren växlar det, ibörjan har en bra framåt bjudning för det mesta och sen blir det lite segare och segare ju längre in i passet man kommer eftersom han inte är i någon toppkondition ännu. Jaa, det var väl bara lite rent allmänt. ^^,

    SvaraRadera