söndag 25 juli 2010

Bara för att jag har tråkigt ..

Hur mycket kommer du ihåg från när du provred?

Vart var det? - Utanför Vetlanda
Vilket datum? - 30 maj 2010
Kommer du ihåg vad du hade på dig? - Grå CRW Denim (knäförtärkt modell), grå/svart randig tunika från Gina, grå Only långärmad, Dublinskor (med dragkedja), Mountain Horse läderchaps, svarta Roeckl handskar, Gatehouse Hickstead hjälm .. Nej, inte alls väldigt överdrivet med märken och allt (;
Vad heter föredetta ägaren (som då ägde hästen)? - Isabelle Penot.
Gick den på tygeln? - Jodå, sådär i galoppen bara.
Gjorde du skänkelvikning? - Nej ..
Travade du? - Såklart.
Galopperade du? - Jaoo.
Hoppade du? - Nej, men blev visad på hinder
Hoppade du bana? - Nej, jag hoppade inte.
Hoppade du 80 cm? - Nej.
Vad hoppade du som högst? - 0 cm!
-humor, eller hur? ;D
Tyckte du det var högt? - Joo, förstår inye hur jag vågade ..
Red du ut? - Nej.
Tyckte du om hästen direkt efter du provridit? - Jaa! Kunde tagit han med hem på taket!
Var den lat? - Njaa, lite seg pga dålig kondis.
Var den stark? - Nej.
Var den het? - Nej.
Var den pigg? - Nej.
Sa de som ägde den att du red den bra? - Det minns jag inte riktigt?
Till sist, vad fastade du för hos din häst? - Utséendet, de klocka ögonen och teckningen till att börja med. Dessutom var han bra utbildad (hade provridit en 5åring tidigare på dagen som var felriden .. Dessutom fler andra innan) och han var superhärlig att rida! Precis vad jag letat efter. Bättre ponny hade jag inte hittat!

Film från provridningen finns, -
HÄR!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar