måndag 5 juli 2010

Myggbett ..

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls, bara varit ute och inte gjort någonting .. Fotade lite grann på kaninerna och sen klippte jag och pappa tänderna på Elvis. Han blir bara värre och värre för varje gång, den lilla skiten! ;o
Sen hade vi insläppet idag, pappa följde med mig upp tidigare så jag han mocka innan. Miros permanentbädd lyckades den som mockade åt oss när vi var borta plocka ur, men hans bädd är mycket finare nu! Han bökar inte alls runt lika mycket. :D Sen körde pappa in 1½ kärra nytt spån in dit, så nu har han det mjukt och skönt. (y)
Gick bra att få in alla hästar också, Samritha och Grace skulle ut på Näs så pappa fick ta Grace, litar lite mer på henne än Samritha. (; Men Samritha var snäll, fast det tycker jag hon är för det mesta. Det gick bra att få in alla andra hästar också, Robbie hade en bra dag idag och gick som en hund. (y) Både mamma och pappa tog in hästar, det går framåt. (;
Innan vi gick hem igen smorde jag in Miros skap med ''Superbra hästsalva'' så han slipper bli flugbiten (slippa flugorna också) sen dammade jag av han lite med min fluff. (:

Och åter till rubriken, jag har massor av myggbett som kliar som jag fick igår när jag hjälpte Johanna när hon red. Dumma myggor! ;@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar