torsdag 15 juli 2010

En trött Jennie ..

Sömnbristen sätter sina spår, jag klarar seriöst inte att vara vaken sent och gå upp tidigt flera dagar i rad! Förstår inte hur jag överlever skolan. ;o Höll fan på och dö imorse när jag kom till stallet, skulle mocka Miros box och det gjorde jag också .. Men rätt som det är slänger jag upp skiten/spånet/höet i krubban istället för att slänga det i kärran brevid, hallå! Man kan ju undra om det är någon vaken där inne egenltigen. De andra fick sig i alla fall ett gott skratt. (;

Annars har jag torkat ur krubbor och vattenkoppar och torkat av väggar med flugbajs på! Jag och Klara var ut på Näs med flugmedel och solkräm till Svartis och Helios, ett mått kraft hade vi också med oss och det var vääldigt populärt! (; Flugsprayen gick bra på Svartis, men någon solkräm på lilla näsan ville han inte ha! Helios välte kraftmåttet under tiden vi höll på med Svartis och åt och var nöjd. Helios var också snäll med flugmedlet och någon solkräm behöver han inte.

Har också fyllt vatten till Zeffe, dock hade vi allvarliga problem med vattnet jag, Johanna och Moa. Felet var dock att vi vridit av vattnet istället för att slå på det. (x Zeffe ville förövrigt helst bita i slangen ..

Nu är jag trött, ska rida ikväll. Markarbete tror jag, bommar och upphöjda bommar samt ett litet blockhinder att skutta över. (:

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar