söndag 25 juli 2010

En rubrik ..

Nu har jag varit i stallet, Johanna red Miro medan jag mockade. (; Han fick lite nytt (eller ja, begagnat) spån också, så snäll man kan vara .. Boxarna där ingen står ska man ju ända ta spån, så då är det inte så jobbigt att vara lite extra generös med spån ibland. (y)

När allt var färdigmockat så gick jag och hjälpte Johanna lite när hon red, Miro var springig och ville inte lyssna på henne. Massor av övergångar, fungerade kalas! I galoppen blev han till och med för lydig och tog halvhalterna som att han skulle bryta av istället. ^^, Jag fodrade båda stallen medan hon skrittade av Miro och när de var klara vägde jag och pappa upp höet.

Imorgon blir det nog dålig uppdatering, vi ska till Stockholm över dagen. Vi ska till en fotostudio och för en gång skull ska jag bli fotad .. Brukar inte bli det, förutom när jag rider då och då i och försig. (; Aja, nu försöker jag få tag på Moa men hon sover nog eller nått!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar