torsdag 29 juli 2010

Någon som vet ett bra filmredigeringsprogram? Jag gör mina filmer i Windows Movie Maker just nu, bra och enkelt, men det bara krånglar. Låser sig och håller på, därför blir man inte så motiverad till att fixa ihop några filmer ..


(http://www.youtube.com/watch?v=s2GoG5zoVHA)


Kan tillägga att det är första gången hon hoppar honom ''på riktigt'', att hoppa ett räcke på ungefär 50cm är inte att hoppa tycker jag ..

Och så två bilder på Johanna och Blacky och en på Klara pch Svaris. (: Kan för övrigt tillägga att jag skrattade så tårana nästan sprutade på hoppningen, roliga kommentarer, det kan jag säga. (y)

Ha det bäst,
Jennie ♥

6 kommentarer:

  1. asså hoppas attdu/din lillasyster inte tar illa upp, men varför har hon alltid huvudet på sne när hon rider? måste ha ont i nacken efteråt? :(

    SvaraRadera
  2. Vad fint det ser ut, och vilken fin blogg du har! :)

    SvaraRadera
  3. Till anonym; Det är medfött, så det går tyvärr inte att göra så mycket åt det. ;/ och jo, hon har ont både till och från ..

    SvaraRadera
  4. Såg as bra ut på filmen :) Snäll han är och byter galopp när han landar i fel, det gör inte min -.-

    SvaraRadera
  5. snäll och väluppfostrad kallas det. (y) och byter han inte själv får man hjälpa till lite så gör han byten. ;D

    SvaraRadera