fredag 9 juli 2010

Jennie vill ha ett par ridstövlar ..

Jag är supertrött på mina chaps, de bara glider ner och det är väldigt störande för det blir veck ibland som gör ont när man rider .. -_-' Men jag har inte råd att köpa några nu heller, så det får nog bli till efter jul, för då kommer jag ha pengar! :D

Men som jag sagt förut, det är bara för mig att byta gren .. Jag älskar udda färger och skulle lätt om allting inte vara så dyrt ha minst en uppsättning av varje färg (schabrak, huvor, pannband, stigbyglar, skydd/lindor mm) .. Men i dressyr ska allt vara stilrent och enkel (men om någon dag får ni se hur jag löser det med lite färg, jobbar på det nu!) = Jag borde bli hoppryttare. Det samma när det är ridstövlar, jag vill ha hoppstövlar. (a) Och nej, jag menar inte typ tretorn (de är snygga, men alla har ju sånna ..) utan vanliga läderstövlar med snörning, så snyggt! Provade faktiskt två par idag när vi var på Aubiose (bara för att ..), ett par Cavallo och ett par Mountain Horse. Dock måste nog jag ha en model med smala vader, jag fick seriöst in hela handen mellan ben och stövelskaft .. (a) Okej, det här var ett onödigt inlägg ..

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar