onsdag 21 juli 2010

Hej, det här är en rubrik! ;D

Dagen började jag och Klara med ett motionspass. Zanzibar ville inte med in från Näs, men jag lyckades få tag i manen och sen höll jag kvar där tills han stod still. (y) Svartis däremot, han ville INTE med in. Moa fick hålla Goliat och Zanzibar medan jag och Klara sprang som dårar för att försöka få tag i honom, men nej. Fyfasiken vad billig han var just då! Efter typ 20 min fick vi tag på honom, så då skrittade vi hem till stallet. Tur vi inte behövde gå!

Sen fick Zanzibar nya dojjor. (y) Och efter det red jag honom. Han är såå fin! ♥ Verkligen mjuk och följsam, och idag trampade han på som bara den framåt och sen sökte han sig självmant ner i en lägre och längre form. Han är en sån som gärna kan bli hög i nacken. (; Formen är verkligen något vi jobbat supermycket på under det året jag haft med honom, byggt muskler och så. Ibörjan kom han gärna bakom lod och släppte ryggen. Men han är underbar, lilla kungen! (':

Sen mocka och tömma spånvagnen och skritta upp Zanzibar på Näs. (: Nu väntar jag till ikväll, då blir det dressyrträning med Miiro! :D♥

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar:

  1. こんにちは!暖かい挨拶。
    日本食が好きなのですか?

    SvaraRadera