fredag 30 juli 2010

Nya skor :D

Nu har Miro äntligen fått skor på fötterna! :D Jag var där till 11 i hopp om att Tobbe kommit, men inte. Så jag mockade och sen kollade jag när Klara red Svartis. Efter det hjälpte jag till att möblera om med hästarna uppe på Näs och när jag var tillbaka hade han kommit. (y) Miro tog han först och han var snäll. Bak var han lite tjaffsig, men jag tror att det var för att flugorna var under magen och han brukar vilja sparka bort de med bakbenen då. Men skor på alla fyra har han nu, så imorgon hoppas jag på att det är hyffsat fint väder så jag kan rida i paddocken. :D

Nu ska vi snart till Borlänge, AUBIOSE NÄSTA! :D Nya stigläder är väl det som ska inhandlas, så slipper man vara busig och sno Blackys. (a) Men vi får se vad det blir. (:

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar