måndag 5 juli 2010

Miro, min Miro. ♥

Slänger upp lite bilder från i lördags, fyfasiken vad jag var nöjd över Miro då! :D♥ Gick kalasbra, synd bara att jag sitter som en apa i sadeln .. Men hellre att han har en sadel som ligger perfekt än att han ska behöva bli sne i ryggen av sin egen. Jag får helt enkelt lära mig att rida i den. (;
----------------------

Miro, min lilla snygging.
Här kör vi utan stigbyglar. (y)
(Annars kan jag inte sitta på honom ..)

Och galopp! :D
Min skänkel .. -_-'
----------------------
Tur ponnyn är fin när ryttaren är ful och sitter som ett jag vet inte vad. (; Längtar tills den dagen han kan ha sin egen sadel igen och ännulängre tills i höst när vi skaffar en dressyrsadel! :D Vill ha dressyrsadeln innan vi debuterar i alla fall, vilket troligtvis blir på den lokala hemmatävlingen. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar