måndag 5 juli 2010

Solen lyser .. :D

Solen lyser och det är varmt ute! :D Har varit ute och slipat trädgårdsmöbler, men händerna blir jätteläskiga efter en stund, känns som man har trådar i händerna som vibrerar typ ..
Sen har jag fettat in två av Miros träns, har fyra träns till honom och det känns lite överdrivet när jag bara haft honom i 3 veckor (är det idag, gud vad tiden går!), men jag hade ett sen innan och sen fick vi ju med ett. Vann ett med Zanzibar på KM (dock storlek ponny ..) och sen köpte mamma ett på Ullared, det är supersnyggt! :D
Anledningen till att jag fettar in de är att de två tränsen inte är av superbra kvalité, de var jättestela så vill att de ska bli mjuka innan jag använder de. Då håller de längre. (;

Ikväll ska jag fixa lite mer med bloggen, ska försöka få in en egengjord design .. Men innan det ska jag upp till Miro. ♥ Vi har em idag, så mockar och allting då. Han har vilo dag idag, så han får bara gå och lata sig. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar