torsdag 29 juli 2010

Stallet med kameran som sällskap.

Japp, rubriken talar kanske om vad jag ska göra idag. Ska strax iväg till stallet och fota Johanna och Blacky när de rider dressyr och jag tror de ska vara i ridhuset .. Jättelänge sedan jag fotade ridhusbilder! Efter det ska jag fota Klara och Svartis, vet inte vart de ska rida men jag hoppas på ute. (y) Men det ser ut som det finns regnrisk idag. ;/

Sist men inte minst ska jag fota när Johanna hoppar, hoppas hovslagaren varit där! I så fall bli det att hoppa Miro, annars får hon hoppa Blacky. Fast det beror ju i och försig på om de ska vara inne eller ute, är det dåligt väder och de rider inne kan hon ju hoppa Miro även om han inte fått några skor. Aja, det lär väl visa sig. (:

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

1 kommentar:

  1. Är johanna din syrra?
    Har hon också en ponny??
    trodde ni delade? :S

    SvaraRadera