måndag 26 juli 2010

Trött ..

Lååång dag, upp tidigt och iväg till Stockholm. Väl framme äta lunch, blev Tacobar och det smakade faktikt INTE bra. Var hur mycket ost som helst som smakade apa. ;s Vi gick på stan en stund innan vi gick bort till ''The studio'' som låg i en gammal byggnad. I en sån lägenhet vill jag bo! (a)

Vi fick vänta en bra stund innan vi blev sminkade och fixade i håret, sminkningen blev lite annorlunda än jag brukar ha det. Lixom, jag har foundation, brun ögonskugga och mascara .. Nu vara massa eyeliner och ånt också. (x Blev fint i alla fall. (: Håret hade jag lika gärna kunnat gjort själv, vem kan inte platta håret lixom?

Bilderna blev bra, lägger nog upp några här imorgon. (: Efter en lååång stund där (över 4h) skulle vi gå till en hästaffär, men såklart var den stängd! )': Ända affären jag ville kolla i lixom .. Vi åt mat på Mc Donalds innan vi åkte hemmåt och i Enköping stannade vi på Max och köpte glass, men jag tog en paj. (; Pratade med
Felicia i mobilen på vägen hem också! :D Förövrigt bloggar jag på hennes blogg i några dagar också eftersom hon är borta, bara så ni vet lixom. (;

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar