fredag 30 juli 2010

Lermonster till ponny

Rubriken talar nog sitt tydliga språk, haha. Har varit och borstat på världens bästa ponny, spelar ingen roll hur dammig, lerig och skitig han är för han är ändå den bästa! ♥ Jag hade med mig mammas och pappas lilla kompaktkamera, orkade inte släpa min D90 så därför behöver ni inte mobba bildkvaliten. ;D
Lerig ponny, neeej inte alls! ;D
Skor, han ville ha rosa men det fanns inga sånna. ):
-----------------------
Han varit inte ren, men renare får man nog nöja sig med .. Tänk om han kunde rulla sig i gräset istället för i leran, haha! Bara att hålla munnen stängd så blir det bra. Sen när jag var färdig släppte jag lös honom och stod och kliade honom bakom ganacherna på båda sidorna och då körde han in huvudet i min famn, han är så söt. ♥ Finns det något bättre än när han gör så? (':

Har klippt av ett par av mina marinblå 50/50 lindor också, hoppas de blir liite mer lagom långa nu .. Men tror dock fortfanade att de är lite långa! Det lär väl visa sig imorgon. ;p

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar