torsdag 22 juli 2010

Segt.

Gud vilken seg dag det var efter jag kom hem till stallet .. Satt bara och väntade tills klockan blev 4 så jag kunde gå till stallet och mocka! Ut med Näs-hästarna och in med de andra. Fodra och väga upp ny mat. Hem och äta mat och sen iväg till stan. Seriöst, alla jävla parader var skitsega! Först skulle alla motorcyklar köra ett varv, körde så förbannat fort så man hann knappt se de förren de var borta och det samma med alla moppeder när de väl körde. Efter en evighet blev trakorer, och då kom inte en jävler typ med vagn! Mamma och pappa åkte före till stallet och fodrade, jag och Johanna ville se när vår kusin åkte traktorvagn så vi väntade tills hon åkte förbi och sen gick vi till stallet.

Miro var väärldens lermonster idag! Han var mer grå än brun och flughuvan mer grå än vit .. Johanna red lite lätt idag, undertiden tvättade jag rent hans skydd och borstade av flughuvan. (y) Nu är jag trött, snart sova! Stallet halv nio imorgon, sssnark ..

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar