tisdag 6 juli 2010

En älg .. ?

Imorse när jag satt ute på brokvisten och läse nya Min Häst tidningen (med massor av Mulle! :D) ringde de från klubben och frågade om vi kunde tänka oss att släppa Miro med en hagkompis, och givetvis ville vi det eftersom vi inte vill att han ska gå själv i hagen (har gjort det nu i början). Så nu står han med en stor och snäll kompis i sin hage! :D Vem får ni veta senare ikväll. (;

Sen var jag, mamma och pappa ut till Solvarbo med vatten till hästarna där ute. Min lilla nalle är fet och ser inte alls ut som jag vill att han ska göra. ;/ Han har blivit svart! Och sen har han en stoor gräsmage. (; Bilder kommer ikväll!

Ikväll ska jag rida Miro, mamma ska filma! (y) Tror det blir barbacka, haha! Jag älskar att rida barbacka och ska testa om jag kan inverka ännubättre utan en sadel som inte passar mig. (;

Ha det bra,
Jennie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar