onsdag 14 juli 2010

En månad .. ♥

En månad har gått, känns som det var igår vi lastade ur honom från transporten på stallplanen, men samtidigt känns det som vi haft honom jämt!
14 juni 2010 - En dag jag aldrig kommer glömma! Nervös över att han inte skulle skulle gå igenom besiktningen, vad skulle jag gjort då!? Skulle i alla fall känts väldigt tungt, om jag först missat Shanti och sedan honom lixom. Även om alla sa att det skulle gå bra, tanken ''om'' finns ju alltid där.
Men allt gick ju bra! Han stod där så snällt i över 5h i transporten hem och inga problem när vi kom fram heller för den delen, men han var väldigt fundersam! Han tog allting väldigt bra och var lugn, även om allting var nytt.

Ett liv utan dig skulle jag inte kunna tänka mig nu, en månad senare. Det här kommer bli bäst! :'D

Ha det bäst,

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar